Sunday, June 14, 2015

आमा ! म जस्तो अपांगलाई कसले बिहे गर्छ ?

काठमाण्डौ । बुवा आमा अनि हामि सात जना दिदि बहिनी थिएम घरमा । एउटा भाइ... दाइ थियिम भाइ त सानै थियो तर हामि सबै जना ठुला भैसकेका थिईम । हाम्रो जेठी दिदिलाइ एक जनाले मन परायो । उ संग दिदिको बिहे पक्का पनि  भयो  । दिदि बिहे गरेर आफ्नो घर जान लागि     संगै हुर्केका हामि एक दिदिले छोडेर जान लाग्दा सबै जना  निराश भाईम  .... आमा त झन रुन थाल्नु भयो र रुदै भन्न थाल्नु भयो " तिमिहरु सबै जना एक दिन बिहे गरेर गइ हाल्छौ म बुढी एक्लै हुने भए.... आमालाइ सम्झाउदै मैले भनेको थिए " आमा ...अरु छोरीले छोडेर गए पनि म त सधै तपाई संगै त हुने छु नि... आखिर म जस्तो एउटा खुट्टा नभाको अपांगलाई कसले बिहे गर्छ र ?
अनि त्यस पछी के भयो त   बाँकी  भिडियो नेपाली चलचित्र मैदान         
   


रोमे.... रोमे" .............. बाहिर बाट आएको आवाजले म झसंग भए ओफ .. कस्तो ढिलो  सम्म सुतिएछ अनि. छ्या कस्तो सपना देखेको  मैले" .. २०५७ मङ्सिर तिरको कुरा होला  त्यस दिन  माथ्लो घरमा माइलीको बिहे थियो, चतरा बाट जन्ती आउने रे भन्ने सुनेको थिए........... (बाकि कथा लेखन तथा छायांकन हुदैछ है )    

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.